torsdag, maj 18, 2006

You cant fix stupid



Killen i varat rum (bara en natt innan vi dra vidare)
e ju helt javla knapp ihuvet. Han har spridit ut sej over HELA stallet, snacka om att ta over ett rum... Allt det som e pa bilderna ar hans. han har till och med mage att saga till oss att flytta vara grejer sa han kan hanga upp sina grejer over hela rummet. Han ar super petig och kan inte sova pa natterna eftersom han ar radd for myggor, sa nu har han kopt ett spray som han sprayat hela rummet med. Han tycker vi e dumma som inte bryr sej om mygger... man kan ju fa malaria. Han kan inte heler dricka det vatten som finns pa stallet (bara for att ALLA dricker det och det aldrig varit nagra problem) sa igar var han och kopte massa saker bla vatten flaskor med vatten av ett amerikanskt marke... han e bara helt dum i huvet nar det galler rummet... hela tiden sa klagar han och han lyckades ocksa slarva bort sin nyckel vilket kostar 20 dollar om man gor... sen forsokte han fa mej att ge mej min nyckel, Mina 20 dollar da? jag kan nog sitta och skriva om honom i tre dyng och han har bara sovit i varat rum TVA natter (en natt till sen ser jag aldrig honom mer). Och vi som e riktigt trotta ocksa... vi har daligt vader och e bara sa less pa allt och sa kommer dr stupid och flyttar in. Jag och david tittar mest bara pa varann och skakar pa huvudet. tur att man kan snacka skit om honom utan att han fattar det nar man snackar svenska, man ser bara till att undvika vissa ord som han kan forsta typ namn och saker som heter samma pa engelska... jag och david har fan gjort den typen av dissning till en konst. Saknar skelleftea ganska mycket nu (inte dej stahl, du luktar ju illa) och man maste med ge att det finns en viss charm med att sova i sin egen sang...ibland sover ju nina dar !!!!!
Killen i varat rum ar inte en fighter... han ager ett gym i san diego www.americanboxing.net och allt ar bara buissnes (hur fan stavar man till det) och jag antar att det e darfor han klagr pa allt och inte e sa javla bra pa thaiboxning trots att han pastar det... han gav massa tips om hur vi skulle fa klubben att vaxa och allt jag tankte var- nej din pundare... jag e inte intresserad att ha en massa tanter dar som vill komma iform...
Visst ska alla kunna trana thaiboxning men allt jag vill med klubben e att ha ett bra stalle att trana pa och bli BRA. Som sagt imorgon aker vi till fairtex pattaya och jag vet inte om jag kommer kunna lagga upp bilder da !!!! Men jag kan ju lagga upp porr eller natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Erik och David!!!
Hær ær det bara toppen, det regnar visserligen hela tiden men alla hyresgaster ar toppen, sitter inne hos en just nu, fick låna datorn. lagg garna marke till . det ar som vårt a med två prickar. Hoppas allt går bra, vi traffs till helgen. Pappa. Datorn vagrade ta emot det norska ae istallet før a med två prickar.

Anonym sa...

Tjena boys ! ,i käll blir det att dra på långärmekallingar och dra ner på verandan som öppnar sina portar ,kan hända att Pajalakavajen
följer med som säkerhet.Kan ni inte rita en sparkstötting och fråga nån thaibo om han vet vad den andvänds till .