onsdag, maj 17, 2006

E det du din mupp !!!!



Nagon har pa fairtex vill inte att jag ska ha en vatten flaska... Idag blev jag av med min tredje flaska !!!
Jag borjar gissa att det finns en nija har som snor mitt vatten varje gang jag vander pa mej... Jag tror att det kan vara Stahl som rest hela vagen hit bara for att sabba min traning for att han ar radd att han ska fa smaka nar jag kommer hem. Eller kanske det ar David som e avundsjuk pa att min flaska har en ettiket kvar. Hur som helst sa e det fan dax att gora nagot. Och losningen blev en sprit penna och en liten pyssel stund... Resultatet blev en flaska med namnet ERIK pa. Vi koper ju inte vatten har utan man sparar sin flaska och man fyller bara pa i en kran som dom har vid ringen... (gustav vet vad jag snackar om)
Ris idag igen... ja jag hade kanske inte vantat mej nagot annat. Vi har lart kanna killen som bor i rummet och han e ganska rolig, han kommer som sagt ifran sandiego och gillar tjejer och gras (sant man roker).

Finns inte sa mycket att tilllaga eftersom att allt e som samma sak hela tiden har. Ganska kul dock e val att matt (den stora idioten fran usa inte vill trana efter han fick en spark av den stora ryssen. ha ha ha vald E kul.

Inga kommentarer: