tisdag, maj 16, 2006

The sound system from hell





The sound system is here. Vi var och handla igar och kom pa den super smarta iden att kopa ett par hogtalare till davids Ipod. Karln har ju typ 30 gig musik me sej vilket e ganska mycket. Vi kom hem och plugga i dom... wooaaa inte visste jag att man kan fa sa bra ljud for 200 baht (dom heter coby och ager ungerfar lika mycket som stahls immunforsvar) inte fan lat dom mycket men det duger. Nu har vi ialla fall lite musik pa kvallarna och imorrse drog david igang karate kid laten bara for att fa oss lite peppade 9funka lite daligt)... Annars pa kvallarna ligger jag mest och laser tidningar (vi har typ fyra) jag har val last alla tre ganger snart. Idag pa traningen var bade jag och david javlig trotta och allt kanndes tungt (trana mer Gustav, det blir mma nasta termin) men en rolig grej var att en massa killar sparrades. Vi har tva engelsk man har som e helt dumma i huvet... dom skryter hela tiden om att dom e proffs fighter och snackar massa skit och sager hur manga horor dom legat med har i thailand... Idioter. men idag fick dom sparras mot skottska landslaget i thaiboxning, och dom fick sa mycket spo att man inte kan lata bli att skratta. skottarna e for ovrigt riktigt trevliga, super duktiga fighters men aldrig nagon attityd. dom hjalper en hela tiden med sma tips om combos och annat nyttigt... trevliga killar helt enkelt. En annan match som var rolig var mellan en stor kille vid namn matt. karln e from usa och vager val 100 kg minst. han har tranat karate tidigare och tycker att muay thai e sa dar (han tranar ALDRIG sparkar) han kan fan inte sparras. han tar i ALLT han har HELA tiden och det e inte kul. jag och han sparrades forra veckan... han bara slog och slog allt han hade och nar jag var ur balans kicka han en i huvet (later det som nagon ni kanner)... Han sparkar pa Karate vis sa aven om han tar i sa blir det inte sa hart. Min tranare kom fram dan efter och sa att jag inte fick sparras mer med han eftersom att man bara skada sej och man lar sej inget alls. Idag fick han dock ga mot en ryss som e lika stor.... ha ha ha om ni tittar pa bilden sa ser ni hur maga som ville se matchen. matt tog i allt han hade och ryssen blev lite irri efter ett tag och satte e klockren back-kick imagen och matt gick ner och ville inte sparras mer... ha ha ha vald e sa javla kul. Idag flytta det in en ny kille i varat rum (ville inte men va fan gor man) han komme bara for entimme sen sa vi har inte riktigt lart kanna honom. han heter david och e fran san diego... han e stor !!!!! Naaa nu ska jag sova sa jag orkar imorgon. Ni som tranar i klubben trana hart far det kommer bli mycket nar vi kommer hem...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena ,hur varmt har egentligen?
Kan ju inte bli så många kalorier per dag med det käket ni trycker i er,el har ni godis under kudden?

Anonym sa...

Vi firar 17 maj, nationaldagen, regn men lediga.