söndag, maj 14, 2006

Fet sondag ar har






Daligt vader idag for ovanlighetens skull och vi valkommnar det med oppna armar... har varit sa satans varmt dom senaste dagarna att det knapp gatt att trana (inte for att det har stoppat oss) LITE VATSKEBRIST HAR VAL INGEN DOTT AV... eller?
Vi fick snille blixten att aka in till stan redan igar eftersom att vi inte behovde stiga upp 06.00 utan fick sova ut hur lange vi ville. Ingen bra plan Bengt, vi fick sitta i en bil ko i typ en timma. Jatte kul!!!!
Idag drog vi in till stan och ett stalle som bara hette CENTRAL, fan vilket stalle SATAN (aka katta) skulle gilla det, ALLA stora marken fanns dar i en egen avdelning och nar jag menar ALLA menar jag det. Vi shopade loss en stund(inge fake har inte) och fasnade pa en avdelning med en himla massa adidas grejer (as grymma skor) men vi kopte inga... Jag har redan kopt dojor. Vi hitta ett stalle som hade KOTT (stekar biatch) och inte bara en massa kyckling hela tiden. Vi tog var sin tallrik med massa onyttig och efteratt och hela kittet... gott mer shopping och sedan rundade vi av med STARBUCKS kaffe... Riktigt bra faktiskt. Thailandare ALSKAR underliga mysdjur och annat sant och vi hitta en hel affar med bara sanna grejer (ganska roliga vissa av dom)...
Hitta MASSA grejer at NINA (den dar blonda saken) tror ni hon gillar lokat tillverkade steroider med jordgubbs smak ?
Nu har jag och David gjort halv tid... kanns ganska bra och det e ju ganska kul har... men nog fan e man lite less pa all traning och borjar sakna hemma grejer (typ Nina och taco) men det ar enda helt ok, vi kan ju ata vilken mat vi vill pa sondagar och det hjalper ganska mycket med hemlangtan (Lars vet vad jag snackar om) och pa vecko dagarna sover vi ju hela tiden for att vi e sa trotta att man hinner nastan inte fatta att man inte ar hemma och att dagarna bara flyger fram. Naaa nu ska jag sova, hard dag imorgon igen.
Peace love and tacos

4 kommentarer:

simongustavsson sa...

fan får ni sån där mat.
vilken lyx asså ;)..

Sofia sa...

Jag vill oxå på Starbucks!!! Köp hem en chokladfrappe till mig..=) Hoppas att ni har det bra! Hälsa till bror!

Anonym sa...

Va snygga ni e :).. men var e brunfärgen :D
Hoppas du har d bra.. vi saknar pikarna :P

Anonym sa...

Shoppa åt mig å!!!!! och inge jävla fejk...just classy stuff for a classy lady...=) men erik var e brännan? jag är brunare och jag har bara varit i turkland en vecka...det ska bränna!!!!!stålis hälsar!