söndag, maj 07, 2006

Fan va kul jag har...


Sista dagarna har varit hel konstiga. Om ni minns sa flytta en kille som hette hamid (jag trodde var hamed) in hos oss och jag tyckte han var knapp ! Jag tar tillbaka allt jag sagt om den killen, han ar hur rolig som helst och senaste dagarna har varit jatte kul. Han gor inget annat hela dag an att lyssna pa hip hop och prata om tjejer (han har inte haft sex pa en manad nu eftersom han har match). Killen har gett oss massa bra tips om taning och kost. Han ar sponsrad av fairtex och far en massa javla grejer av dom hela tiden (vissa grejer gav han till oss eftersom att han redan hade dom eller dom var inte *hip hop* nog. Det finns en annan kille vi lart kanna senaste dagarna som heter George Kououstos han ar en super grymm mma kille som tranar sa hart att man tror det inte e sant. Han ar ett svart balte i bjj under machado, och ni som vet vem machado broderna ar vet att det ar inget skamt nar dom gar upp i ringen. Han ska forsoka komma upp i ufc nu och var pa fairtex far att bli battre pa sparkar. Jag och han kom sa javla bra overens sa vi har typ suttit och snackat i tva dagar om traning och mma hela tiden (han kanske ska komma till sverige och da ska han halle ett seminarium med oss privat). Han hade mycket kul att beratta och en av dom roligaste grejerna var att han kande en massa porr manniskor i LA eftersom att dom ar rika och rika manniskor tranar bjj. Han visade mej en promo video han har dar man far se hans fighter (porr manniskorna hade gjort den at han) och killen var fan skit grymm fighter. Vi hade sa kul att han tog sin madrass och sov i varat rum med mej david och hamid. Han satt och sog pa davids ipod och skrattade sa mycket at en lite humor film sa han kunde inte sova pa natten. Dagen efter vart det ett javla liv over att han sov i varat rum eftersom det var dyrare och han vart ovan med mr sam som har koll pa stallet. Han och hamid drog vidare idag vilket var jatte synd eftersom han var en riktigt trevlig kille men vi ska halla kontakt och kommer nog traffas igen (fighters har en tendens att gora det). Idag ar sondag och vi ar lediga (har varit har en hel vecka) sa idag ska vi ata massa dalig mat och bara softa.
Jag hor av Nina (hon jag ligger med ibland) att jag har typ en ny balkong... Fan va sugen man blir pa en ol och pizza nar man hor det. Idag ska vi nog aven dra pa ett mall som patrik tipsa oss om...
Tills nasta gang

Obs det ar hamid pa bilden

Inga kommentarer: