onsdag, maj 10, 2006

I poolen kan ingen hora dej skrika



Kroppen borjar ta riktigt med spo nu... Jag har skit ont i benen efter all lopning och allahundra sparkar och knan man lagger av varje dag (tack ipren) men mina problem ar lattare an david som har INGEN hud kvar pa sina fotter. Han tvingas kora vissa pass i skor och han maste aven linda armbage och kna eftersom han har sar dar... han kan inte sla med hoger hand heller for han har INGEN hud kvar pa en knoge. Men vad fan gor man ? vill man vara bast pa det man gor far man offra saker (HUD). Annars kanns traningen bra nu och man har vant sej vid varmen och kan verkligen ta ut sej i ringen. Poolen som inte ar stor men varan basta van just nu softar vi i varje dag efter traning. Jag kan tillagga att jag idag at en mycket dalig macka som bestod av klegg av natt slag... klegget hamnade mest pa bordet men det behover ingen veta. Imorgon ska vi och se matcher i pattaya, manga av dom som mtranar har ska ga match sa det ska bli kul som fan att komma har ifran och se lite vald. Jag laser att ni har javlig bra vader i skelleftea ocksa, och jag ar ganska sugen pa en kall ol pa min balkong just nu. Had det bar och glom inte bort att lamna era komentarer sa jag vet att ni lever.

4 kommentarer:

viktoria cederberg sa...

Man Erik, ta hand om din bror, låt han inte späka sig själv allt för mycket!

viktoria cederberg sa...

Haha, ingen kan hora dig. Humorn på toppnivå.. Jag vill inte hora dig heller! :o)

Anonym sa...

Eftersom jag har vissa dataproblem i vanlig ordning, och svårt att stava blogg i adressen med bara ett g så har vi nu åkt till Nina för att se er. Det verkar ju vara ett jättefint ställe. Kör hårt och ha det så bra.
Kramar Mutti & Die Alte.
Vi ska gå och se MI3 ikväll!
Vet du att det finns blommor på balkongen???

Anonym sa...

Hej igen!!
Lyckan är att få gå på bio med 3 tjejer. Vi bjuder med oss både Nina och Anneli.Ha de så gott glöm ej att hälsa David!!
Mutti und Die Alte.