onsdag, maj 17, 2006

Mums

Fick en fraga hur javla varmt vi har... svaret e sa javla varmt att man kan steka agg pa golvplattorna om solen ligger pa. Vi ligger val aldrig under 30 pa dagarna och dom har till och med special flaktar nu som bade blaser luft och dom har aven en vatten slang kopplat sa dom sprutar vatten over en hela tiden. Och det behovs ta me fan. Idag gick det super bra pa traningen och man borjar se att det ger resultat... men aven lite annat smatt och gatt som man inte vill ha (typ som stahls bil) jag har sprackt en massa naglar pa hoger fot sa det tar ganska ont nar man kickar. Och tranaren blir ju inte snallare och snallare ju battre man blir (typ som katta en lordag pa waynes). Jag VILLE att han skulle kora hart med mej sa jag sa att jag hade en match i sverige nar jag kommer hem (angrar mej lite... men man blir da inte utan traning) han fick en lite tuffare blick efter jag sa det och nu far jag fan inte vila pa traningen. han e pa mej hela tiden (som katta nar hon kommer till min bar) och ser till att jag jobbar pa sacken och gor mina situps. Sa jag borjar bli ganska sliten just nu... men man kan ju se film.... eller hur var det nu ?
DVDn i rummet som vi kan se i funkar knappt alls, det heter fantasia (lika bra som Ninas formaga att bli arg) och den spottar mest bara ut filmerna eller sa ar det inge ljud. Men igar lyckades vi se duce bigalowe 2... kanske inte varldens basta film men vi klagade inte.Man borjar langta hem riktigt mycket just nu (lika mycket som simon onskar att han kunde va lika snygg som mej och nastan lika mycket som Suss ar positiv pa jobbet)
Naa nu ska jag titta pa film om det gar.

2 kommentarer:

viktoria cederberg sa...

Nu börjar waynes bli tråkigt... Häsala bror din att isteet väntar när han kommer hem. Jag kan tillåmed bjussa på en. :)

viktoria cederberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.