onsdag, maj 03, 2006

Its getting hot in...

Satan i gatan vad varmt det var idag...
Hela javla thailand maste ju brinna. varken david eller jag orkade springa idag, det ar helt enkelt for javla varmt. Nar vi tranar sa tranar vi i ronder, dom anvander sej av en klocka som piper varje gang ronden borjar och slutar. Man far 1 minuts vila mellan ronderna...
I dag komm dom pa att dom skulle gora ronderna till 6 min och ni som vet ar 6 min mitts fan inte att leka med aven om det ar kallt.
Sen har man bara en minut pa sej att fa tillbaka orken... I varje ring (fyra sty) sa finns det en dusch i ena ring hornan sa nar man har rond pause sa haller man en massa vatten over sej. detta brukar gora susen men idag var det sa varmt att vattnet var sa javla varmt att man hop[pade over det. Men nu ser det ut att bli lite kallare, kanske man kan sova lite mer ikvall. Det ar en javla rotation pa folk har, men vi hanger med tva killar fran stockholm som komme samtidigt som oss. Det ar sen blandning av folk som e kassa (typ som oss 0 och folk som ar proffs. Redan nu borjar man sakna salt mat men vi har lost det med att ha turkisk peppar som vi tar en per dag.
Mmmmm ris idag igen mums mums jag tror att om jag ser ris nar jag kommer hem kommer nan att do...
Nina se till att det finns tacos nar jag kommer hem sa ingen blir skadad !
Ha det bra och kommentera garna sa jag vet att ni lever

1 kommentar:

viktoria cederberg sa...

We are all alive Mister! Funderar dock på å sluta med pastasallad på jobbet, å börja med en baserad på ris.. *flin* Puss puss på're!