lördag, maj 20, 2006

Vi e mellan himmel och helvete

Sorry att jag inte skrivit pa ett tag, vi har ju flyttat till ett annat camp och jag har inte haft tid helt enkelt. Jag ska se om det gar att lagga in nagra bilder men jag tror det blir svart. Vi ar nu i pattay pa ett stalle som inte gar att forklara med ord...http://www.fairtexpattaya.com/
Stallet ar som om man skulle ta mina drommar och gora verklighet av... och det ar inte dyrt heller. Stallet ar gigantiskt och om ringad av stora murar. inne finns allt du vill ha ! Vi bor i ett rum som man mest kan forklara som ett fint hotel rum, vi tranar hela dagarna i en jatte stor anlaggning som har fyra ringar och en massa sackar och tyo 8 tranare... och det roliga e att det inte e nagra som tranar sa vi har alla for oss sjalva. Vid ringarna finns ett gym (snalla se hemsidan sa fattar ni) och det e inget daligt gym. Bastu, steamroom, pool, tennis och basket. Vi far tva mal mat per dag och till skillnad fran bangplee som bara hade ris... sa far vi har valja vad fan vi vill i en fin resturang!!!! jag har fan inte smallt att det ens finns ett sant har stalle... jag e i himelen... fast mitt i helvetet och med det sa menar jag pattaya... detta ar inget trevlig stalle, horor vars man en vander sej och bade jag och david blev less bara efter en liten promenad (ikvall ska vi kanske hitta en FIN klubb eller natt utan luder overallt). Ni kanske undrar vad som hande med varan dumma rumkompis Dave som jag skrev om ? ja han e kvar dar vi var men var tvungen att byta rum... och ja jag ollade MASSA av hans grejer sa han skulle minnas mej. Trots att vi har det SA javla bra sa saknar jag min egen lila NINA nagot hemskt... Prata med henne idag over telefon och det gjorde ju inte att jag saknade henne mindre ( javla tjejer)...
naaa ni ska ha det sa bra och kom ihag att jag e bast och att NINA ocksa tycker det... sa det e alltsa tva manniskor i varlden som tycker det... sa passa dej

3 kommentarer:

viktoria cederberg sa...

Erik. go to hell. Faan va fint ställe! bah!

Sofia sa...

Tänkte bara säga att så fort jag kommer in på din blogg så får jag en varning varning hemsidan innehåller ogiltiga susnetkoder! Hemsidan bör genast plocka bort dem!

Anonym sa...

hallå där

jag surfade hit från en länk på mma.tv (en stor amerikansk site), dom hade hittat den här sidan men fattade inte vad det stod annat än att det handlade om kickboxing, fairtex och thailand.

ser kul ut dock. man blir nästan lite sugen själv, när jag jämför med min 3 ggr i veckan karate träning utan full kontakt hähä. ha det!