torsdag, maj 04, 2006

Bajar man inte i k-1

Vi har fatt en ny rumskamrat som heter hamed. han e en skit grymm fighter som bla fightats i k-1 max mot kawklai i japan. Han e lite konstig... han vill inte att vi ska bajsa pa rummet ! detta kan jag kanske forsta, han ligger ganska nara toaletten.
Men for er som kanner mej vet ni att jag har en tentens att besoka toa ganska ofta (fraga bara nan pa waynes) men va fan ar man proffs fighter kanske man inte bajsar.
Karl har tagit en sang av oss sa jag sover uppe pa en vanings sang, et ar sa varmt att det gick fan inte sova igar natt. Och jag holl ocksa david vaken eftersom att han sover under mej och vakna varje gang jag vande mej... Sa nar vi steg upp 6.30 var vi kanske inte Fitt for falafel.
Men det gick ganska bra enda, david har lyckat nota upp enu mer av sina fotter sa nu har han ingen hud under foten. Sen satt vi poolen och lyckades branna oss lite... Ser ut att bli regn just nu vilket uppskattas...
Igar var vi pa en market som hette central city (visst var det en du sa nina?) det var fan en av dom storsta stallerna jag varit pa. nar vi gatt i en timma hade vi tva vaningar kvar !!!!
Dom hade en water park langs upp och allt fran pizza hut till mac ds.
Det ar ganska underlig att trana har eftersom att vanliga thai fighters ocksa tranar varje dag (mycket mer an oss) man kanner sej inte i sa bra form nar man ser en kill pa 10 ar som sparkar som han vagde 70 kg och kan halla pa till nasta dag.
Nu har dom bytt tide pa ronderna.... 6 min och 1min vila, man ar sa trott att man tror man ska do och 1 min vila kanns som 20 sek. na nu ska jag ga till poolen och vara snygg och dromma om tacos

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att ni har det bra där, kan förstå att värmen och fukten där är ett helvete att sova i. missa inte att gå på "Golden Class Cinema" på Siam Center (En galeria) kostar ungefär en hundring för en film och då får du en egen betjänt och en soffa med massage mm som du sitter i. dööfräckt. Sen kan ni gå omkring på MBK som ligger just intill och shoppa lös, ifall era fötter orkar med det :). största gallerian jag varit på i mitt liv :0
ha det bra och träna hårt bröderna Marklund Mvh Patrik