torsdag, maj 11, 2006

Marklunds kicking ass



Ikvall bar det av till pattaya for att se en massa av fairtex killarna fightas. Nagra av dom anlande igar hit och ar nog dom storsta thailandarna jag har sett. Detta ar deras super stjarnor som vager ca 85 kilo, det ar mycket for en thai och valdigt mycket fighter for pengarn. Vi tranar pa som vanlig och vissa saker kanns battre an andra. mina ben ar sa javla trotta sa igar kvall kunde jag inte sparka alls... Men i morse var dom ok igen. David har kort i skor tva dagar nu for att spara sina fotter och det verkar ha funkat for hans fotter har lakt ganska bra och imorgon ska han kora utan igen. Vi borjar vara ganska manga just nu som tranar pa campet nu, detta ar inga problem forutom nar det ar dax for mat... Den racker inte riktigt till alla och ibland sa moste man ata nagra skumma grejer for att bli matt. Men jag har ju min pase med turkisk peber att trosta mej med, den borjar bli alldeles kladdig men inte fan klagar jag. Pa sondag ar det FET sondag igen och da ska vi dra pa WORD TRADE CENTER och ett annat stalle just brevid och titta om vi hittar nagra grejer. Ha det bra och kom ihag att jag tranar hardare an er

6 kommentarer:

Sofia sa...

Det gör du garanterat med tanke på att det enda jag tränar på är att få i migmeroch mer kaffe för varje dag!=)

Anonym sa...

Hallooo igen. Nu när jag hittat sidan så kan jag ju kommentera hele tiin.
Vi har det bra, har varit hos mormor idag och fixat yttertaket, gissar att det bryr ni er inte alls om. Ha det så bra och ställ inte till med något som inte jag skulle göra.

Anonym sa...

Good luck !

Anonym sa...

Good luck !

Anonym sa...

Hej på er taiboxbrothers!
Ser ju ganska heavy ut det ni håller på med,akta bara benhinnorna(kan ta tid att läka) annars har jag lite "kall-asfalt som jag kan skicka som skyddar.
Nu kommer kylan och eran mormor och morfar hem fr Turkiet i morgon
men hon lär nog hålla en varm ett tag,Er kusin Ida hälsar

Anonym sa...

Kikar in och får mig ett gott skratt :-) Hoppas ni har kul där borta. Vi ses väl hos farmor/ mormor nån gång. Kram / Sarah