fredag, maj 26, 2006

Sorry

Hej som ni har markt sa skriver jag inte mycket nu och det finns orsaker... Datorerna pa detta stalle kranglar sa jag kan nastan aldrig vara pa internet och jag kan inte lagga upp bilder har fran min telefon. Jag lovar dock att gott gora ALLA som tittar in har for att folja min och davids liv i thailand. Jag lovar att nar jag kommer hem sa ska jag lagga upp en massa bilder fran resan som ni inte sett (mycket naket). Det finns inte sa mycket att tillaga har just nu... ERIK ar less sa less att skulle ni traffa mej skulle ni inte kanna igen mej... ERIK MARKLUND less pa att trana kan detta vara sant ? svaret ar JA jag e less jag vill hem till min NINA och jag vill lamna detta javla land NU... Ibland kan jag inte fatta det sjalv hur kan du vara less och trott pa det har, om jag och david skulle ga ihop och bygga varan drom sa skulle det vara det har... Thaiboxning av snuskigt hog kvalla och mojlighet till oandlig traning med tranarna, ett gym fullt med nagra av varldens basta kroppsbyggare... jag menar igar satt jag och hade ett snack med mr universum. Men sakta men sakert sager kroppen-ERIK ge upp nu ar jag less!
Vi tycker helt enkelt inte att det ar kul just nu, bada vill hem...
Och det kanns sa fel!!!!!
Vi har grymmt rum med tv och massa kanaler och mat nar vi vill (riktigt god mat) en fin pool, fint vader, bastu och... ja just det vi har pattaya det samsta stallet pa jorden.
Vi har bara varit ute EN natt har och kommer aldrig gora om det, jag har aldrig sett nagot liknade Horor overallt och da menar jag overallt och dom e bara sa jobbiga... ALLA utanfor fairtex forsoker lura en pa pengar och ingen kan engelska... jag e bara sa less!!!!
Kommer inte skriva mer tills jag kommer till sverige sa kom till baka nasta manad sa e jag gladare och har massa bilder

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena boys ! Borta bra hemma bäst ikväll blir det verandan och Rock n´ Fire ett gammalt rockband för oss 50 taggare ,om en vecka platsar även er mor där.Så passa på och köp nått häftigt till henne nu.Just nu +14 och bra humör.