söndag, maj 28, 2006

En gang till da

Av nagon orsak sa funka datorn idag (fet sondag) sa jga tankte va fan...
Vi e ju som sagt javligt less pa det har landet och vill bara hem, detta betyder inte att vi inte tranar.... Nej da yours truely e nog i sitt livs basta form och jag kan aldrig sluta undra over hur javla i form man kan vara... Jag e ju i super form (tycker jag) men om man jamfor mej med en thai fighter sa e jag i super dalig form. En rolig grej ar att dom tycker vi e i dalig form och e feta (jag har aldrig varit sa smal och iform) sa det finns no inget man kan gora far att dom ska bli nojda. Dom gillar dock mina armbagar och sager hela tiden att dom ar harda och bra (nar jag slar dom) och dom undrar aven om jag vill ga match... -nej det vill jag inte, jag gillar mitt ansikte och vill inte att en armbage ska fa mej att se ut som....... stahl eller nagot annat fult.
Jag hor aven av samma fula kille att det inte ar sa manga som tranar hemma, vad ar detta?
Dax att borja trana hart for i sommar blir det MASSA traning utmhus och en himla massa lopning. Bara tva dagar kvar har sen bar det av hem igen. Men denna gang kanns det sa enkelt, finnair visade sej vara ett bra flygolag och dom sag till att resan var enkel. Lars hur i helvete overlevde vi pa kho pangan en hel manad?????
Ja nu ska jag dra och trana lite mer (ja jag vet vad ni sager trana pa fet sondag... men tiden gar fortare om man kor lite gym eeller natt)
ha det bra och vi ses i skelleftea ganska snart

5 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar ju logiskt att ni längtar hem, men nu är det nära. Vi träffas på Falmark International Lufthavn.

Anonym sa...

erik fan jag har ju typ börjat sakna dig

Anonym sa...

från simon

FluffysFailure sa...

Är du less på Thailand så kan jag rekommendera Norge. Om det inte var för det kassa vädret, kalla vattnet, och stöddiga svenska lumpare - men lumparna fick spö av lokalbefolkningen och regnet lättade till slut så alla blev glada i slutändan.

viktoria cederberg sa...

Vettu erik, trodde aldrig det men.. jag börjar nästan sakna dig mer å mer. haha. Ska bli kul å ha hem dig igen.. :D