fredag, maj 05, 2006

Jag e bast pa allt !

Idag var en sa dar dag da nastan allt bara gick bra... men bara nastan. I morse kunde jag ga en javla massa ronder i ringen och jag fixa till mina slag ganska bra. David fick ont i magen och gav upp efter bara tva ronder och vi far val se om han tranar i efter middag, det lat som om han skulle prova. Vara fotter borjar bli ganska sonder notta och min knogar ser lite konstiga ut. Kille vi bor med ( hamed) ar ju som sagt konstig men vi borjar gilla honom mer och mer. Han ar sponsrad av massa kosttillskotts foretag sa han bjuder oss hela tiden pa massa underliga piller som ar bra for olika saker (Inget olagligt). Han har en psp som han lirar samtidigt som han lyssnar pa hip hop... Det lever om ganska mycket!!!! Man han ar sma rolig trots allt. Om ni dar hemma har eurosport kolla om det gar nagon super league vid den 15:e han ska fightas dar i osterike och aker ikvall. Han har aven bara en vecka pa sej att tappa fem kilo till matchen (vilket e svart eftersom han ar ganska deffad) sa han ater bara protein shakes och annat sa han ska tappa vikt. Om han inte klarar vikten ska han bara hoppa in i bastun.
Det finns manga roliga typer har pa stallet bla en kille fran skottland som fan ar det blekaste jag sett i mitt liv, han nastan lyser upp ringen nar han kor mitts. Han ater bara ris och typ tonfisk eller nagon gronsak.
Ris idag igen !!!!! men idag fick vi kyckling klubbor ocksa vilket var nice (vi ater alltid kyckling anda) dom smakar lite mer som svensk mat. David tjatar om sitt maxmal och jag vill pa X ett...
Tack Patrik for tipset vi kommer nog aka ditt pa sondag eftersom att da har vi ingen traning... Och nasta gang patrik maste du hanga med hit och trana.
Vi hanger med tva killar fran stockholm som tranar pa stockhom muay thai coh en av killarna langtar sa javla mycket till sondag att han har en nedrakning til FET sondag som han kallar det - for da blir det pizza och massa lask !
Jag alskar receptionen pa det har stallet INGEN kan engelska forutom en kille som sallan ar har.
sa det spelar ingen roll vad man sager dom bara tittar pa en och nickar lite pinsamt...
Eller vad sags om nar david fragar om han kan bestalla mat fran menyn... Lang tankt tid.
sedan gar hon och hamtar en anna tjej som sager att han kan engelska... Och naaa hon fatta inget heller.
Naa nu ska jag vila lite mer innan nasta traning ... ja jag langtar ocksa till fet sondag va fan tror du det ar Erik hamburgare varje dag du pratar med. och jag har redan tappat massa vikt sa nu javlar.

2 kommentarer:

viktoria cederberg sa...

...å vad sa du att du var bäst på? :o)

Sofia sa...

Tänkte bara berätta att jag och din tjej åt TACOS idag!!! Och det var jättegott! Men må inte dåligt för det, vi tänkte på dig under hela måltiden... I morgon tänkte vi äta ett maxmål för David så du kan hällsa honom att då tänker vi på honom hela måltiden..! =)