tisdag, maj 02, 2006

Dag tva over

Da har vi lyckats ta oss igenom en dag till av traning...
I morrse gick det super bra bade for mej och david, men efter middags traningen gick det samre. Vi har inte riktigt vant oss vid den ofantliga varmen, sa bara efter ett par ronder i ringen sa ar man helt slut... Och da har vi ju lopt fore. Traningen ar annars hur kul som helst och man lar sej nya grejer hela tiden. Vi kan ocksa konstatera att david e inte snygg i foppa tofflor och att han gasar lika mycket i thailand. Vi far mat tva ggr per dag och det ar alltid ris sa jag antar att man kommer vara ganska less efter ett tag. hmm just nu visar dom nan skrack film har inne (pa thai). Igar var vi forbi ett super market modell storre och jag tror att vi var dom enda vita pa hela stallet... Na nu ska jag softa i polen eler natt sa jag ar utvilad till imorgon.
ha det bra och trana hart dar hemma

3 kommentarer:

Sofia sa...

Våga bara klaga en gång till på värmen!!! =) Hoppas att ni har det bra!

Anonym sa...

U go girls !

Anonym sa...

saknar ju dej å dina underbara kommentarer.. Sola och träna för mig oxå så jag får en brun å vältränad kropp tills i sommar ;)