måndag, maj 15, 2006




Pa bilderna har ser ni min basta van och mina tva varsta fiender... Min basta van ar en dusch som finns vid alla ringhornor, har kan man snabbt kyla ned sej mellan ronderna (men man har bara en minut pa sej). Nasta ar en riktig underlig figur, om jag inte visste battre skulle jag tro att han var teknad figur. Hans ENDA uppgift ar att sitta pa ett stalle och skrika nar det ar en minut kvar av ronden, nar det e 30 sek kvar och nar vi kor igang igen. Detta kanns ganska skummt eftersom vi har en rond klocka som fixar sa man vet nar det e dax att vila och nar det e dax att kora igen. Men en dag var han borta och da fattade vi varfor han var bra. Han skriker och da vet tranarna att nu e det dax att hoja tempot och dax att riktigt kora slut pa oss. Varje rond barjar med en javla massa sparkar och avslutas pa samma sett. Karln har den underligase rost jag hort !!! Han loter som en teknad massmordare och det varsta ar att han inte bara later sa nar han skriker... HAN LATER SA JAMT. Skit kul nar han typ ska be om nagot snallt och det later som om han vill slita ogonen ur deras skallar. Manga kommenterar min branna... Jag e ju mest under tak hela tiden och orkar inte sitta i solen... men den kommer den ocksa. Och Katta den affaren vi var pa skulle du vara hela dagen och shoppa vaskor skor och allt annat skit du gillar. Det fanns en hel vaning med bara dom dar lyx grejerna du gillar. Naaa nu ska jag ga och softa innan nasta traning sa jag orkar sparka hart.
Ha de bra
(saknar dej Nina... och tacos)

1 kommentar:

viktoria cederberg sa...

Erik, hemska nyheter.. det har blirr ransonering på tacos! Går inte att få tag på i hela Skellefteå!! KOmmer att vara slut flera månader hörde jag på ICA.. *le* Säknar dig. NÄstan. Haha.