tisdag, februari 27, 2007

Brand i hotell...

Mamma och Pappa är på väg till GBG för att köpa en ny motorcyckel och träffa lite bekanta. Pappa ringer lite då och då för att ge en läges rapport om vars dom är och vad som hänt... Det brukar var något i stil med -Vi har sett massa träd... eller - Nu e vi bla bla stad... men inte i morse då pappa frågar om jag har dator igång och om jag kunde gå in på aftonbladets hemsida... Möts jag av detta !!!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1009836,00.html
Jo detta är Mamma på väg ner för en stege med en brand man som hjälp och Pappa med ett leende på läpparna (han e ju bandman) kanske inte vad jag väntat mej!!!!

-Vi tog in på det billigaste hotellet vi hittade säger pappa... ja det e klart det e billigt dom andra brinner ju inte och det kostar ju extra. Mamma som är väldigt känslig mot sånt här fick åka ambulans med "lätta" rök skador och pappa gick och snacka med folk gissar jag... Dom har även en helsida i dagens aftonbaldet och en intervju i svt. Dom e ok nu och allt e bra förutom att dom luktar rök och känner sej som kändisar...
Min mormor e ju också ett orginal, pappa ringer tidigt till henne och säger att allt e ok men säger att hon inte ska ringa pojkarna (jag och david) för han vill berätta själv när vi vaknar... Hon ringer direkt David och frågar "har pappa sagt vad som hänt" öhhhhh nej säger en trött David var på mormor säger "jaha hejdå" och lägger på... Ja självklar funderar David vad fan som händer och ringer pappa. Action, babes och en gripande story detta kommer bli nästa års stora "based on real events" film!!!

4 kommentarer:

viktoria cederberg sa...

Hahahhaha, såg ju det där, men kopplade inte ihop det... Läste aldrig namnen på Norran.se heller... Värsta kändisarna! :D Snyggt jobbat! :D

Suss sa...

Haha, jag såg dom ju i NV i morse.
Skönt att det inte blev allvarligare av det hela.

Anonym sa...

Äh,det där va väl inge! ;p
Mamsen som till vardags headbangar till Rammstein å Tompa som...tjaa..eats pieces of shit till frulle! :D
Hälsa! PoK /L.

J... sa...

Hahaha, du skriver så underbart roligt, och du träffar verkligen rätt varje gång om dina familjemedlemmars sätt! =) jag hade missat detta totalt (nyhets-anti som jag är), och är glad att din blogg var det första jag läste om det, hade nog fått en del oro i magen annars!
Krama mammsen och pappsen från mig!!