lördag, februari 24, 2007

Chuck Norris har fattat


Jag har läst om det tidigare och aldrig orkat kolla upp det efter som att det gick under "kickboxnings regler"

WCL (wolrd combat league) är Chuck Norris skapelse och vision. En tävling som bedrivs i lag med 6 deltagare från varje lag som går 3 minuters ronder för att plocka poäng åt laget. Reglerna är lite tråkiga... Inga grepp överhuvud taget och man måste jobba HELA tiden och då menar jag HELA tiden annars får man minus poäng. Detta leder till att man ser många knockar och ett tempo som man aldrig sett tidigare. Teknikerna som jag hatat (sido,yx och snurr sparkar) kommer till sin rätt... Det här var oväntat action och riktigt underhållande... Trodde att Chucken hade gett upp men jag erkänner mej... Det gjorde du bra Walker texas ranger
Sorry att jag inte skrivit på ett tag... men mycket träning och "ny" chef kan öra så mot en.

Inga kommentarer: