måndag, februari 12, 2007

MYCKET nice!!!!


Sorry att jag inte skrivit på ett tag men jag har haft en riktigt trevlig helg jag !!! Lördag var det dax att ta farväl av the two evil bosses (du vet dom som alltid finns i slutet av borgen i Zelda och super mario) Vi hade en riktigt trevlig kväll som började hos mej med lite öl och smäll smäll (jo mina högtalare e i farten igen) för att sedan vika av till Veras JÄTTE hus. Där fortsatte kvällen med öl och singstar (jävla ****- MADDE) och sedan ut på S8. Ja vad ska man säga? länge sedan jag hade en sån trevlig helg. Och just ja en musik tävling hade vi också... Need I say more... Jo visst vinner allas eran egen Erik efter en slut kamp mot Katta (till kattas försvar måste jag säga att det var mycket frågor om film och där e det få som slår mej på fingrarna)...
If u dont wont to party hard, dont party at all !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Polisen går nu ut med en varning till alla män som frekvent besöker
nattklubbar eller krogar att vara vaksamma när de blir bjudna
drinkar av kvinnor. Kvinnor använder nämligen en "date rape" drog
kallad "öl" för att kunna slå till mot intet ont anande män. Denna drog
kommer i flytande form och finns tillgänglig nästan överallt.

"Öl" används av kvinnor för att enklare övertala hjälplösa manliga
offer att följa med dem hem. Kvinnor behöver bara övertala en man att
konsumera ett antal av dessa "öl" och sedan fråga honom om han vill
följa med hem för lite oskyldig sex, en enkel teknik som lämnar de flesta
män oförmögna att tacka nej.

Efter ett flertal "öl", kan män till och med komma att ha sex med
oattraktiva kvinnor.

Effekterna av drogen är att män vaknar dagen efter med ett dåligt
minne av natten, en hemsk huvudvärk och en svag känsla av att "nått
hemskt har inträffat".

Vissa män med extrem otur blir av med hela sitt livs besparingar i
en fälla kallad "förhållande".

I extrema fall har kvinnor ertappats med att fånga oskyldiga män
under en lägre tid genom en bluff kallad "äktenskap".

Tydligen är män mycket mer motagliga för denna typ av "bluffar" så
fort "öl" serveras. Med nedstående länk kan ni själva se hur bluffen är
uppbyggd . http://members.aol.com/matt999h/beer.htm

Madeleine sa...

haha.. för jag whoppar :D