fredag, mars 02, 2007

Wayne´s Fighting

Ja det var väl bara en tids fråga innan Waynes skulle bli som Mcdonalds... Näää inte maten utan fighterna. Det har alltså hänt ett slagsmål på Waynes mitt på blanka dan med fullt café, det tog mej en stund att fatta att det faktiskt hände. En kille kommer upp (fröken "jag har läst juridik" s pojkvän) och utan att säga ett ord hoppar han på en av våra stammisar. Killen hinner inte med och får väl ta imot ett par tre smällar mot ansiktet innan han hinner undan. Vid det här laget har jag hunnit springa dit och håller fast den andra killen... Jag "hjälper" honom ut (ja lite fick jag skrika och mysa) Hela cafét är i shock !!! Vad fan hände igentligen och varför. Han hade lyckats spilla ut en kopp cappo över bordet och dom som satt bordet brevid och tjejerna som satt närmast verkar inte riktigt gilla läget... (Erik ska trösta) Ja lite roligt e det väl (Fast i negativ bemärkelse som pappa sa) man har ju varit med om sånna här saker minns 50 ggr men alla dom har varit när man jobbat på krogen och inte på waynes... Men va fan jag gillar ju mysigt våld och möjligheten att få vara med på ett hörn...

In the red corner mr stammis
In the blue corner mr "lord of the ring" systers pojkvän
Are u ready?
Are u ready?
LET´S GET IT ON !!!!

2 kommentarer:

Madeleine sa...

och som vanligt så missar jag allt.. får sluta äta på så dumma tider i fortsättningen :P

viktoria cederberg sa...

WHAT? Fattar vem killen med psycho flickvän är, men vilken stammis vare som fick spö???