lördag, februari 17, 2007

Fråga Bosse !!!!!

Hej jag heter Bosse och är ett super luder och idag hade jag tänkt att svara på några frågor som jag får dagligen.

Bosse hur ser du alltid så cool ut?
-ja du hemligheten e nog all taco som jag äter, sen ser jag även till att bara sova två timmar per kväll och kamma mej med en motorsåg... eldriven

Bosse om jag vill ha lika coola biceps som dej, hur ska jag göra?
-Jag onnar mycket till gammla kalle anka tidningar...

Bosse har du någon gång gjort något du ångrar dej?
-Jo jag föddes... det var nu i efterhand kanske ingen höjdare

Bosse om du skulle äga waynes... vad skulle du ändra på?
-Ja det skulle jag!

Tack för alla frågor och är det något annat ni vill veta så ar det bara att skriva...
Vi ses i dimman MVH bosse



2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du nu är så satans rastlös!?
Ta en tripp till Umeå då träna viktigare saker! Som ölhävar-armen t.ex! ;P
Kram på dig! /L.

FluffysFailure sa...

Hej Bosse. Jag skulle vilja veta hur man kan kalla sig "absolutist" men lik förbannat inte tycka om Absolut Vodka? Förövrigt så kanske de poliser i Stockholm som är så "så jävla slöa" borde hälsa på och demonstrera lite batongtekniker, bara för att bevisa motsatsen.