onsdag, februari 14, 2007

VARIATION FÖRNÖJER


Vad du ser på bilden är "mitt liv" just nu...
Inget mer och inget mindre...
Detta är alltså allt som är kvar !!!
Det har kommit till den punkten då jag varken är motiverad eller omotiverad att träna... Jag bara gör det av ren vana !!!
I min värld känns det som man står stilla, gör samma saker varje gång och aldrig blir bättre. Men det är helt enkelt för att alla jag tränar med har jag tränat med en lång tid och dom hänger på i samma tempo. Sparkarna känns som dom alltid gjort och slagen är det ingen skillnad på tycker man... Det är först när man träffar folk som aldrig sysslat med det jag gör som man förstår. Det jag anser vara vardags mat och en tråkig träning ser andra som ren magi...
-Wow hur gjorde han det? hör man någon viska eller varför inte dagens underliga kommentar -Hur har du fixat så häftiga muskler? (den hade jag inte väntat)
Så trots att "mitt liv" kanske inte e roligast i världen så plockar jag fortfarande upp den från golvet att ger mej iväg på träning än en gång. Inte för att jag just nu vill utanför att jag vet att om jag inte gör det kommer jag att ångra mej som fan...
MÅLET E INGENTING... VÄGEN ÄR ALLT !! SKITSNACK

2 kommentarer:

J... sa...

Oma man bara lever för målet och inte för vägen dit så tror jag man får ett ganska fattigt liv...
Sen undrar jag bara lite över dina länkar...GOOGLE?? Alla hittar väl dit, och hur kul är det där!? Var är JAG då? Skaffa dig en blogg-vänner-lista!!

FluffysFailure sa...

Jag måste nog hålla med J.., vägen är ganska nyttig - att känna hur man blir bättre och mer erfaren inom ett område. Personligen tror jag inte på "mål", jag tror på "checkpoints", vilket väl i och för sig är ett slags del-mål... Iden är att man aldrig blir fullärd och att det alltid finns en ytterligare nivå att i alla fall snegla lite drömmande på.