onsdag, februari 07, 2007

Super shake !!!

Ok om sanningen ska fram så har jag inte fixat kosten på ett tag nu (av många orsaker) nog har det blivivt några kebab och burgers då och då... Men man e ju bara människa (buzzer sound "eeehhhhh") nope jag är en super cyborg från framtiden som bara består av muskler och en vilja att krossa alla och allt. För att bättra på min kost och min super cyborg kropp hitta jag ett recept som jag prova.
Jag kallar den för ERIKS CYBORG shake
Vinilj yogurt
liten skvätt mjölk
en näve havre gryn
frysta blåbär eller hallon
en skopa vanilj protein pulver (jag kör twinlabs 100% whey)

Släng ner allt utom pulvret i en mixer och kör i en minut... fixa i proteinet och kör lite till. Denna shake e super god och har ett närings värde som får Iman att gråta varje gång han äter kebab.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om ni ser mig gråta när jag äter en kebab så är det tårar av lycka! Please believe!

Anonym sa...

Great commando krav maga technique site you have here. You're invited to come check out my commando krav maga technique site as well.

Thank You!!