lördag, februari 17, 2007

Kamma dej och skaffa ett jobb !!!


Ja då satt man här igen... Fredag och jag har för en gång skull inget vettigt att göra. Ingen träning, inget jobb och absolut ingen taco. Jag har sett fram imot denna stunden hela veckan och vad händer? Jo det hinner gå en timme innan jag är så less att jag klättrar på väggarna. Börjar leta efter saker att göra och det enda jag kan komma på e att försöka laga någon skumm maträtt... En halv timma senare äter jag korv (ja jag suger på att laga mat)... Nu sitter jag och funderar på vad man ska hitta på i framtiden... du vet den tiden då man ska ta tag i dom där sakerna man alltid sagt att man ska göra. Jag har en stor möjlighet att göra vad jag vill nu men problemet är att jag inte riktigt kan komma på vad.. förslag? Jag har dock efter mycket funderande beslutat att inte hänga med till thailand denna gång... Låter kanske konstigt men det sista jag behöver just nu är mer träning och ett land där ingen fattar vad jag säger... Kändes helt enkelt som om jag bara skulle vara ivägen för bror min om jag hängde på (kicka ass nu DAVID och ta hand om fötterna denna gång) Vad ska jag göra med dom planerade thailands pengarna? Jo jag har en plan men jag kommer återkomma när jag vet lite mer om det. Ha nu en trevlig helg alla och komihåg att tre tacos är bättre än kebab.

Inga kommentarer: