torsdag, februari 08, 2007

Hmm konstig dag !!!

Ja idag e väl endå lite konstig...
Ska väl imorgon ta beslut om hur jag ska jobba framöver och för att vara helt ärlig vet jag fan inte vad jag hade tänk med mitt liv nu!!!!
Anna Nicole är död... det var en annan sak som man kanske inte hade väntat sej. Jag minns fortfarand när vi lyckats spela in hennes playbay video från tv´n hemma hos jonas, han hade smyg ställt videon så den spelade in mitt i natten... eller hur det nu var Men hjälte var han ialla fall.
Fick även veta att mitt absoluta favvo spel METAL GEAR SOLID ska bli film...
Kommer dom fixa det eller blir det en ny street fighter?
Oj detta var nog en av dom tråkigaste inläggen på länge... bättring till imorgon
god natt

1 kommentar:

J... sa...

Tråkigaste?? Vad säger du?! Det här var ju det roligaste av dom alla, det innehöll personer jag känner, och en tid jag kan identifiera mig med (inte porrinspelningarna då, men tiden i kusmark, kvällarna i mina vänners barndoms-rum...). Hur kunde förresten Stckan och Monkan inte ha större koll på vad ni höll på med! Inte undra på att ni blev som ni blev!