lördag, februari 24, 2007

Mc fight club !!!

Im loving it... now lets fight bitch !!! Då var en natt på stans egen fight club till en enda. Mcdonalds där allt testosteron och "fan jag fick inte ligga" ska ut ur kroppen på en ända gång... Och det slutar alltid på samma sätt !!! Det börjar vackert i kön där man råkar "röra" någon som sedan ger dej blicken "va fan ville du då" sedan åter går alla till sitt gäng för att sedan snacka skit en stund och skrika lite mellan borden. Sen ca tre minuter senare smäller det !!! Alla och då menar jag alla har någon gång bråkat på mcdonalds, jag känner inte en ända människa som inte haft åtminstånde en verbal fight med någon på mcdonalds...
Igår passade jag på att gå dit "lite" tidigare för att slippa bråken men jag hinner bara kliva in innan jag redan tydligen har förolämpat någon... Det roliga är att jag vet vem killen är, han tränade på samma gym som mej tidigare (ja steroider e nog inblandade) killen skriker lite åt tjejen i kassan och sedan åt mej...
-Va kul för dej ! blir mitt svar följt av ett leende... sedan betäller jag min mat.
Killen tittar lite på mej och ser lite fundersam ut
-Vilket kul jobb du har ! säger jag till tjejen bak kassan
-Bara roligt folk vid denna tid ! svarar hon
Vi skrattar lite och killen förstår just att han är totalt bortgjord... Han skriker lite åt mej och går sedan till sina kompisar...
Ja mcdonalds kan det bli bättre

3 kommentarer:

Anonym sa...

klockrent !

Madeleine sa...

en vanlig kväll i skeå :)

J... sa...

Du känner visst nån, för vad jag kan komma ihåg iallafall, så har jag nog aldrig bråkat på donken! =)