måndag, juli 31, 2006

The sunday that is phat!!!

Fet söndag... dagarns dag... En dag som skapades av en kille vid namn Kristoffer (från stockholm) under våran resa till bangkok. Enkelt förklarat så tränade vi och fick samma mat alla dagar utom söndag då var vi lediga och kunde äta vad vi ville. Kristoffer hade väldigt svårt med att bara äta ris och annat nyttigt så han låg hela kvällarna i poolen och peppade på "fet söndag" som han kallade det. När jag och evil david kom hem igen ville vi ju hålla formen på topp och inte äta massa skräp... så vi bestämmde oss för att starta med "fet söndag" även här hemma. Enkelt sätt så får du inte äta ett skit onyttig på veckorna men på söndag har du hela dagen på dej att äta allt du kan komma på. Idag gick jag loss på min favvo burgare (bure) och sedan blev det godis och bio... Såg Silent Hill !!! En jävligt underlig film som är så likt spelet det bara går.. va den bra? Hmmm den var väldigt cool vissa stunder men som film var den så där!!!!
Av slutade med att bada på edda mitt i natten med david och hans dam...
Nu har jag hela 7 dagar tills nästa gång jag får äta skräp mat...

1 kommentar:

Niniz sa...

Det är alltid god good mat när man är mambo =) Fast din kycklinggryta är godast...