fredag, juli 21, 2006

Då var jag tillbaka efter ett tag... jag har nämligen inte haft internet på några dagar !
Bredbands bolaget tyckte tydligen att jag inte hade betalt min faktura (det hade jag) och därför fick jag en bild på en apa som sa något i stil med... Du är avstängd!
Varför en apa?
Är det därför apor inte betalar fakturor i tid?
Eller har inte apor internet?
Jag ringde till bredband bolaget ocg en tjej berättade att jag visst hade betalt fakturan och att det skulle ta ett par dar innan jag fick tillbaka internet... jag sa att det inte var en bra ide (jag lät väldigt snäll) och efter ett tag ringde HON upp mej (jag gissar att dom har nummer presentation) och hon förklarade att hon pratat med sin chef och att jag skulle få tillbaka min uppkopling redan nu...
Super nice tjej... och här e vi TILLBAKA (som aik fast mer ghetto)
Annars har jag och super katta (satan) jobbat en hel vecka nu tillsammans med våran super duper diskmaskin som inte funkar... Man glömmer hur jävla mycket hela jävla waynes bygger på en disk maskin !!!! Hem sidan börjar ta form och snart kommer bilderna som vi tog (tack micke) upp så man kan se dom... Träna hårt och diska mycket

Inga kommentarer: