måndag, juli 03, 2006

Stads festen är över och tack och lov för det... Detta var en av dom tuffaste helger på länge, kul men tuff. Jag jobbade hela fre och lör men på lördagen lyckades jag med storheten att börja festa 4 på morgonen till 8 på morgonen. Detta satte sina spår i mitt huvud (jag har sällan haft sån huvud verk) vad som impade på mej var att Nina hängde med på efterfest lika länge som mej.... jag tror hon var dopad eller utbytt mot en robot. Hände det något kul då? ja om man bortser från standard grejer som fylla och massa vänner som man inte sett på ett tag så var väl höjd punkten att ha en GAMMAL kompis gråtande hos mej för att HON saknade mej... ehhhh okey vi har inte hängt sen vi va 19 men va fan jag antar att jag är lätt att sakna...Jag minnns bara inte att vi var SÅ tighta och hade SÅ kul (jag e ju rätt kul)... Detta ville bara inte ta slut och jag kan ju inte bara säga att jag inte ville hänga med henne, det vart ju inte mindre pinsamt när hennes pojkvän står brevid henne och bara nickar (ööööö). ha det bra

Inga kommentarer: