onsdag, augusti 02, 2006

Oj va seg jag är idag... Känns i kroppen efter gårdagens träning...Så nu sitter jag framför datorn och bara känner mej degig (se bilden). Annars har jag och Ninis varit och solat på rov ön och diskuterat hur livet funkar. Nina är en riktig viking (dåligt ordspråk) och badade i älven,eftersom att jag har ett manligt könsorgan som reagerar negativt mot kallt vatten beslöt jag mej att bara titta på... Annars e livet på topp har bla kommit på en ny lek som jag kallar "antal Foppa per dag" som helt enkelt går ut på att räkna alla du ser med foppa tofflor på en dag... mitt Rekord är 15... så det era jäkla hippies. Nu ska jag gå och äta mat på olearys med Matte, satan, Ninis och stress faktor 50 (sofia) för att sedan se på bio.
Peace out och kom ihåg vad ni har lovat
-Ingen skräpmat tills på torsdag
vi ses imorgon

3 kommentarer:

Anonym sa...

tjoho

Här kommer den lite modifierade versionen av Thai affischen:

http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=205177449&size=o

Den gamla finns kvar i samma album så du kan jämföra. Tyvärr så kan jag inte göra mycket mer än det där när det gäller lindorna.

Sofia sa...

Jag är ju lugnet själv!!!!! =)

Anonym sa...

"Antal foppa per dag", det leker vi nog alla!