lördag, juli 29, 2006

Min idol är tillbaka! Efter att inte ha fightas på sju år är Bas Rutten tillbaka i ringen... Han vann visserligen mot en överviktig indian men va fan... han VANN ju. Nu återstår att se vem han kommer att få möta i nästa match och i vilken organisation han kommer fightas i.
Varför e han min idol?
1: Han sparkar nog hårdast i världen
2: Han har ett ton med humor
3: han sjunger... ja det sant han har en massa låtar
4: han har gjort skit kassa action filmer
5: Han vinner typ ALLA sina matcher

Så kom ihåg att använda kondom och träna hårt... inte samtidigt ditt pucko!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå. Tillbaks i Skellefteå och grymt sugen på att träna. Två påståenden som stämmer jävligt bra in på mig. Jag pratade med David för någon dag sen och han tyckte att jag skulle hänga med nån dag och känna efter om formen finns kvar. Haha, jag får se det som en utmaning att börja om från noll igen. Kul att se att ni verkar vara på gång ordentligt med klubben. Räkna med att jag kommer på besök inom en snar framtid.