fredag, juli 28, 2006

Sorry att jag inte skrivit på ett tag men va fan gör man.... Jo jag har tränat och tränat så mitt liv har inte varit värt att skriva om. Nu e det fredag och lite softare så jag tänkte att ge er en update. Jag har kört hårt den här veckan med ett thai pass per dag och även en massa kondis och styrke träning. Så nu känner jag mej ganska mör i kroppen men det e de värt. Vi hade besök av Ante igår på träningen... Ni som inte vet vem han är kan jag berätta att han är en av dom första som började träna med mej när jag startade klubben och han har alltid hängt med, men i omgångar har han inte kunnat träna (TVÅ BARN). Kul att se att han inte tappat så mycket under tiden han varit borta (lite gym hade han hunnit med) och han ska nog börja till hösten. VÄLKOMMEN TILLBAKA.
Jag älskar också den här stans attetyd imot allt som heter träning !
Eller vad sägs om
- du kan inte köra så där mycket man måste vila.
ELLER
-Jag har gjort illa mej i handen så jag ska vila (sitta i soffan) ett halv år.

Om man klarar av att köra fyra timmar per dag i en månad utan problem så klarar man väl att köra 3 timmar här hemma i sverige... och va fan e upp med alla som har gjort sej illa och ska VILA sej iform? jag har sprungit på fem sty bara idag !
Kan man inte träna så kan man inte träna... men va fan !!!!
Ska jobba på klubb 27 ikväll... wow va kul jag kommer ha!
Peace

obs: kom gärna med förslag om vad ni vill se på hemsidan

1 kommentar:

FluffysFailure sa...

Något slags forum bör vi ha och inte en gästbok. Gästböcker är svåra att få en översikt av och omöjliga att navigera. Någon form av indelning i olika kategorier och ett antal moderatorer för att behålla ordningen är nog ett måste. Bilder är alltid trevligt, men även dessa måste publiceras på ett ordnat sätt (träningsbilder, lägerbilder osv). Det viktigaste är nog att sidan ser bra ut och snabbt ger en bild av vad det egentligen är vi sysslar med - resten kan vi komplettera med senare.