söndag, juli 16, 2006

Smack my grill up

Som ni kanske minns så hade alltså mina grannar en trevilg lite fest i fredags och levde om tills fyra eller nått... Jag hörde även när dom lämnade byggnaden (dom levde om i trapphuset) för att gå hem. Jag hörde även då en stor smäll med metallisk klang ute på gatan och tittade ut för att se vad som stod på. Jag såg inget då efter som dom hunnit runda hörnet.
När jag dagen efter steg upp (det sög eftersom jag knappt sovit) och skulle gå till jobbet tänkte jag inte på att min grill inte stod kvar... Jag tänkte heller inte så långt när jag såg en grill smachad mitt på gatan... Men nånstans satte en tanke igång
-kan detta kanske vara din grill som ligger mitt på gatan
-den e ju lite lik din grill
Jajjamänsan visst var den min grill som låg på baken i bitar...
Denna grill är NY (fick av mamma) och inte nog med det så har jag byggt den... och detta gjorde jag med en norrman dessutom, jag fatta ju inte vad han sa så det tog ett jävla tag att bygga och jag borde fått pris! Nu ligger den alltså, min grill tillsammans med min stolthet smashad på gatan...
Jag har ju inte tid med sånt här just nu så jag plockar ihop den och lägger den tillbaka på min gård för att sedan gå till jobbet. På jobbet hinner jag bli riktigt arg och när jag kom hem så gick jag upp till grannen och tänkte fråga Whats up...
han e ju inte där det ludret och jag har fortfarande inte lyckats få tag i honom....
Fortsättning följer !!!!!

Inga kommentarer: