tisdag, juli 11, 2006

Superman returns

Jag började se den igår och bestämmde mej snabbt att jag skulle spara mej på grund av den dåliga kvalliteten , men idag fick jag tag i en riktigt bra version och jag laddade med popcorn och saft... Jag pratar om superman returns och allt jag kan säga är wow ! Alla som känner mej vet att jag ÄLSKAR superhjältar, serier och framför allt filmer om super hjältar. Jag har sett dom alla, till och med dom som man inte viste fanns. Vem av er har tex sett capten america filmen? nä just det. Min favvo hjälte DAREDEVIL som jag läst sen gud vet när vart ju lite slaktad av ben afflek och en kille i regi som inte riktigt fatta vinken. På senare tid har det ju dykt upp ett par filmer som riktigt fixar det där med super hjältar tex spiderman 1-2, x-men 1-2 och batman begins... I denna rad får vi intre glömma superman del 1 och del 2 med reeve i huvud rollen... Dom kickar fortfarande ass. Den nya filmen är klockren rakt igenom även om den är lite lång... dom fixar fan allt, inget känns töntigt och dom har skippat allt det som smallville valt att förstöra (varför vill man se stålmannen springa hela tiden... I denna film så är superman som han ska och det är häftigt så jag får gåshud flera ggr... en gång är det så mäktigt att jag måste stoppa ett tag efteråt för att bli mej själv igen (jag visste inte att man kunde stoppa flygplan så !) Den får en fyra av fem... nää den får fan en femma. den var riktigt en film i min smak.
Ett litet tips är att se dom gamla filmerna först en gång till eftersom att dom bind ihop med denna på ett snyggt sätt... och nu måste jag ju skriva något som dom som hatar superfilm och älskar kampsport kan läsa... och allt jag har och säga är KEBAB ,ja jag vet att jag säger kebab ofta... men va fan det e ju skit gott och jävligt smidigt. Koka ris och stek kebab kött och sedan har du middag... Vad är igentligen kebab ? och var fan kommer det ifrån? Kebab är lite som superman... fast med mer kladd.
PS DAGENS TIPS
-Stek inte kebab naken eller bara i dina under kläder !!! det tar ont

4 kommentarer:

Sofia sa...

Men du... Det är ju lamm som kommer från Turkiet! Oftast i alla fall...=)

FluffysFailure sa...

http://www.alltomkebab.se/

Anonym sa...

Eftersom ämnet är Superman och Kebab känner jag en viss relevans att jag kommenterar.

David sa...

har skickat logan till både tomas och mike!! hade sparat den i datorn så det är lungt