lördag, juli 29, 2006


Jag överlevde onskan... nej inte katta utan en ond dag som kallas klubb 27. Låt dej dock inte luras av den fina titeln (jag e ju snart 26) detta ÄR inte en kväll för folk som är i den åldern, detta är en kväll för dom som fortfarande tycker att e-type e "the shit". Här kommer folket som bara är ut en gång per halv år och när dom kommer fram till baren får deras "karl" beställa en sån där grön drink som dom vet precis hur man ska blanda till...
-Du killen så där gör man inte en pigelin !
-Kan jag få en viol shot... har ni inte den? varför det ALLA vill ju ha en sån... (nej ditt blek feta gammel arsle... det vill dom inte, det är därför den inte finns längre)

VARFÖR inte prova något nytt när ni lix är här och lyssnar på en orgy av lena PH (30 åringarnas nya jesus) och carola...
Om jag fick bestämma och det får jag... ibland... när Nina sover.
Skulle jag införa bar-kortet typ som kör-kortet... och precis som man rycker kortet av gubbar som inte kan köra så rycker man bar-kortet av dom som fan inte kan uppföra sej i en bar...
Missförstå mej inte, dessa kvällar har också några av dom bästa bar gäster vi har... folk som klär upp sej och har pengar dom vill spendera. Dom dricksar bra och är super trevliga...

En annan lite super händelse var att jag lyckades smasha mitt finger (ja jag vet att det e det fingret) mot en kolsyre tub så nu kan jag inte böja skiten... party

Inga kommentarer: