fredag, juni 30, 2006

En man med samma intresse som mej- string emil
en öl om dagen håller kroppen i trimm, men 45 öl om dagen dräper alla
Då var det igång... Stadsfesten (som festivalen fast med mer öl)och öl blev det. i Två dagar har min kropp fått ta imot lika mycket vätska (öl) som en häst dricker på tre år. Detta har lämnat sina spår... jag är nu snyggare än någonsin och jag dreglar när jag pratar.
Näää jag har inte så mycket att skriva nu, min hjärna e inte riktigt med i matchen.
Vi ses i tälten

4 kommentarer:

Niniz sa...

Tjohoo! Kall öl!

Anonym sa...

ölen har ju lämnat sina spår i ditt ansikte i form av en välsvarvad inombordare from hell :O Förövrigt ser jag K-1 galan från i förgår (Den du babblade om) biatch ! /patrik

FluffysFailure sa...

http://www.weebls-stuff.com/toons/ultimate+showdown/
Kampsport på hög nivå.

viktoria cederberg sa...

Ohhh, string-emil, en av mina stora idoler!!! :)))