tisdag, april 11, 2006

The ultimate fighter 3


Då var det dax igen...
Mitt favvo program TUF har startat igen med sin tredje upplaga och jag är eld och lågor när jag lyckas ladda hem första avsnittet. Vad som förvånar mej är att en av detta års tränare Tito Ortiz inte riktigt är som jag hade väntat mej. Jag har alltid hatat Tito, han har varit uppkäftig och allmänt jobbig varje gång han ska fightas, han har utmanat några av dom bästa och vunnit mot många av dom tex Ken Shamrock. Men när man får följa killen i gymmet börjar jag snabbt gilla homon. Han har en utmärkt attityd mot träning och hur man ska vara som människa. Med inställningen "man ska träna hårt så att fighten blir som en lek" eller "I ringen är man ett vild djur men utanför är man bara männska". Han inleder sitt pass med att uppmana alla att ta det lungt och inte skada sin partner för utom honom kommer man aldrig bli bättre.
Ja vad ska jag säga det känns som hela min tränings filosofi används av Tito och jag blir sugen på att träna så jag nästan får ont i kroppen.
Tills nästa gång TRÄNA HÅRT

1 kommentar:

Suss sa...

Hallå!

Din räknare är inte i ordning... Ska se om vi kan lösa det sen+

Kram Suss