fredag, april 21, 2006

Hamburgare äger


Igår efter träning hände det igen... Någon nämnde att vi ska ta en burgare efter träning, min hjärna han inte äns tänka att kanske jag ska tänka lite mer på kosten och att jag hade tagit med en protein drink.
-Jag ska med ! Blev mitt svar och iväg till x-ett det bar av.
En bure burgare senare så kan jag bara säga att jag inte ångrar mej, fick desutom mumsa i mej ståhls rester för han ville inte ha hela (julafton). Vad har jag kommit fram till av det här då?
*tränar du hårt är en burgare då och då inte helt fel... låt bli pommes bara
*man mår inte lika dåligt av en burgare som man gör av pizza, men man ska nog inte äta det före träningen
*Hambugrare kickar ass och jag gissar att jag nån gång när jag är gammal kommer att köpa en hamburger resturang bara för mej själv... (Nina gillar inte burgare så jag får väl fixa något ställe som han kycklingsallad eller nått också)...

Då till den stora frågan, frågon som redan dom gammla grekerna försökte komma på.
Vilket ställe har godast burgare?
jadu det är svårt att svara på men eftersom att jag är proffesor i burgologi ska jag snabbt svara på det.
1:Frasse har dom godaste skrovmålen av den enkla orsaken att dom har pommes krydda
2: x-ett har dom bästa burgarna istan med bure burgaren i spetsen
3:max har tappat mycket sen dom bytte koncept.. men man kan hitta vissa gulkorn i menyn.
4:mac ds hamnar långt ner på listan, men är fortfarande det bästa stället för fylle mat och nästan en garanti för att man får slåss (fråga bara TIM och HENRIK)
Nästa gång kebaben och dess ursprung!!!!

Inga kommentarer: