torsdag, april 13, 2006

Idag var det sparring dag på klubben både för kali och thaiboxningen.
Vad Lärde vi oss av det då?
Alla i Thai måste slappna av och använda sina sparkar mer och alla i kali måste jobba lite med sin clinch. Jag rekomenderar alla att köpa sina skydd, så blir träningen både säkrare och roligare. kolla Jabb.se eller twinsspecial.se efter skydd. Jag börjar bli ganska nöjd med hur alla sparras och kan påstå att vi har ett par fighters i klubben endå. Dock vill ni bli riktig bra fighters måste ni träna hårdare och få fason på fyssen. Hoppa hopprep för bättre fotarbete och när det blir bar asfalt kräver jag att ALLA ska ut och springa... Detta är nästan ett krav om man ska bli bra.
Om du inte har tillgång till ett hopp rep KÖP.
En annan grej som aldrig får glömmas är KOSTEN, om du inte äter bra blir du aldrig bra. Vad menar jag med att äta bra då?
Ja inte fan ska du skippa alla hamburgare och pizza, men se du fan till att ÄTA och ÄTA mycket. Ät var tredje timma och köp ett protein pulver (GYMGROSSISTEN HAR BÄSTA PRIS OCH SMAK).
Detta var mina bästa tips för att pressa fram resultat.
-kondis träning
-ät mycket och var tredje timma
-MASSA protein även på dina vilodagar
TRÄNA HÅRT OCH HÅRDAST
OBS min jävla räknare funka inte... ser ut som ingen varit här

2 kommentarer:

Anonym sa...

Erik, glöm inte att nämna att Tacos med en massa smältost mm bygger en mans kropp :). kul pass idag för övrigt. skönt att slippa mosa mina armar med mitsar ajaj! /Patrik S8

Anonym sa...

Haha blev mest förvånad över att se Adon på bild här.

Inte min favoritfighter i något spel men ett coolt ändå haha! /Tuoma