söndag, april 09, 2006

Knäpp Bror

Om ni har missat det så är min bror GALEN rakt igenom...
Jag har sällan mött någon som tränar så mycket och hårt för att bli bäst.
Han är den där galna killen som i flera år har stått och bankat på min dörr när jag sover och skriker -Vi ska till gymmet nu din tjocke fan... (Nej det är inget skämt)
Nu har han satt tänderna i thai boxning och man får väl bara beundra han inställning till träning.
Men jag har börjat inse att det är bra att ha en galen bror ibland, han har sett till att vi har stenhård fys träning i klubben och att jag plågas i gymmet. Och nu ska jag resa till thailand igen och träna med den här jäkeln... hur fan ska det gå?
Sist var det ju jag och Lars, och Lars e en lugn jäkel som inte bryr sej om vi har myror i sängen (jag svor mest hela tiden).
Så nästa gång du ska till träningen försök komma in i lokalen med samma inställning som min bror så lovar jag att du lära dej mer.
Tills nästa gång TRÄNA HÅRT OCH.... HÅRDARE

Inga kommentarer: