torsdag, april 27, 2006

I en värld som denna finns det några saker man kan räkna med...
En sak är att Butters får spö av sina föreldrar och en annan är att Erik alltid gör sej illa i föttrena. Nu säjer jag inte att ni ska tycka synd om mej som ni tycker synd om butters, men kom ihåg att varje dag jag är skadad i foten är en till dag som ni inte får se mej dansa !!!!!
Och jag som är så jävla bra på det... Dansa alltså.
Näää vad som gör mej glad just nu är att jag kan se på våld igen (min dator funkar nu) jag måste rek alla FELONY FIGHTS filmerna, en roligt samling dumma människor fightas utan regler och åker på en massa spö. Eller vad sägs om två dumma vita pojkar (två ord som hör ihop i usa) som bankar på varans med Nunchuks på en bakgård... aj aj aj
WWW.FELONYFIGHTS.COM

Inga kommentarer: