fredag, april 14, 2006

Jag är lite bakis idag...
Och har lite ont i vissa delar av min anatomi (tack stålh) och mitt huvud vill inte riktigt vara med. Vi var som vanligt på s8, men igår var det 18 år vid dörren och då är en vissa saker säkra.
1: massa hormoner och massa bråk
2: alla ska axlas när dom ska ta sej fram
3:Någon kommer komma fram och säger -fan måste börja träna med er !!!! (Vilket dom aldrig gör)
Sådana kvällar som denna försöker jag vara lite nyktrare (gick inge bra igår) för jag vet att det är alltid nån som vill bråka lite. Igår gick allt bra tills en TAE KWON DO polare sa till sin stora hockey kompis att ERIK HAN SKA MAN INTE SLÅSS MED!!!! Tack conny.
Hockey tar ju detta som en utmaning och säger
-Vadå e han tuff? om jag brottas med han då?
Vid det här laget står jag bara och skakar på huvet mot conny, men conny fortsätter- han e tränare för både kali och thai och e skit bra på att brottas.
Jag styr bort samtalet mot andra saker som TACOS eller vad kan man inte ha TEXAS GRILL krydda på.
Till nästa gång träna hårt och nykter

Inga kommentarer: