tisdag, april 25, 2006

En fighter !!!!

Detta är en FIGHTER rakt igenom.
Detta är Forrest Griffin en ung fighter som gjorde sej känd när han vann första ulimate fighter omgången. Han visade redan på tv att han var en rolig snubbe, men nu har han blivit super kändis i mma...
Vad är det som gör Griffin anorlunda är hans inställning till fighterna.
Han pratar aldrig skit om sina motståndare, han är bara glad att han får vara med. Han har alltid ett leende på läpparna när han fightas bara för att han GILLAR det han gör. I hans senasta match förlorade han (KNAPPT) till tito ortiz, men vad tyckte han om det?
Han tyckte bara att det hade varit en bra match och att det var kul att möta någon som var så bra. Hans inställning är alltid att -ställer du mej i ringen kommer jag att fightas och fightas bra, bara för att jag gillar att fightas. Jag gillar den här killen och jag hoppas att när jag går upp i ringen kan vara en lika trevlig kille även om jag förlorar (han är snäll även när han vinner)...
Träna hårdare än alla andra... men var en trevlig snubbe endå

Inga kommentarer: