söndag, april 09, 2006

Dumheter på krogen

Ja då var det dax igen...
Man är ute med sina vänner och tar en öl när en "kompis" kommer och börjar snacka kampsport med mej. Missförstå mej inte jag älskar att snacka allt som har med kampsport att göra men det finns ett stort problem...
Hur i helvete förklarar man vad man sysslar med när allt vad killen vet om kampsport e slut scenen i karate kid och kanske lite tae kwon do som hans bror tränade " en gång i tiden"?
Jag säger alltid saker som - det är lite svårt att förstå om man inte sysslar med det själv...
Och då kommer det frågan som man är så less på enda sen man började med kampsport som liten fjortis...
-Vad gör du om jag gör så här?
Ja du, vad fan vill du att jag ska göra?
Ska jag göra dej illa som mycket av det jag tränar och lär ut går ut på?
Om jag gör det kommer du nog aldrig prata med mej.
Ska jag visa något "snällt" som du kommer säga " det där funkar inte i VERKLIGHETEN" åt och sedan tycka att jag är en mes som tränar saker som vilken hockey kille som helst kan?
Ja du det är frågan, i detta fall fakeade jag att jag måste gå och pinka och sa att vi får snacka sen (vilket jag vet att vi kommer göra nästa gång min "vän" är full)
Känner du igen dej?
Klart du gör...
Träna hårt och träna smart mina vänner

1 kommentar:

Christo sa...

bring it ON! :)
/c