måndag, april 30, 2007

Happy Valborgs !!!!!

Glädjen är stor och grillen snart varm... Så jävla skönt att vara ledig imorgon!!!! Jag kan utan att ljuga säga att jag senaste veckan stött på mer dumhet än jag trodde fanns, så att slippa jobba imorgon känns som julafton.
Jag har fått frågor om vars Bosse tog vägen och jag kan medella att han kommer tillbaka strax i sin nya serie här på bloggen.
Min bror är snart på plats igen i skell och vi vet ju vad det innebär !!!! Jo snart står han utan för min dörr och skriker att jag e fett och att jag luktar illa...
Vill också passa på att önska KIM lycka till i norge "keep my posted" och kom ihåg att brun ost är satans verktyg på jorden (sorry katta).
Ha det bra nu och stoppa nu inte smällare i ALLA kropps öppningar... nån måste man spara

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjenare erik. Tackar så mycket för lyckönskningarna! Min blogg http://enjefla.blogg.se.

Och tack för senast förresten!

Anonym sa...

hej!! tyck om dig