onsdag, april 04, 2007

Varför e du så god?

Hej detta är ett öppet brev till marabou och alla andra tillverkare av den onda massan som kallas chocklad. Jag är er på spåren nu era jävlar... jag vet att ni lägger knark eller något annat i eran chocklad ! Hur vet jag det? Hur skulle du annars förklara det begäret som jag får... HELA JÄVLA TIDEN... tar fan aldrig slut. Efter en träning kan jag mörda för en bit chocklad... Och nu när jag tvärr kollar på google så ser jag att det stavas choklad och inte chocklad som jag skrev tidigare... Så om nu läser detta så ber jag er sluta he knark i choklad så jag kan leva mitt liv utan att konstant måsta klämma mitt kön i en dörr för att inte tänka på choklad hela tiden...
Som avslutning på detta inlägg ska ni få min "craving" lista som den ser ut just nu (den ändras lite då och då.
Erix most wanted as of this moment
1: choklad
2:tacos
3:burgers
4:pizza
5:Cola

dom nyttiga sakerna hittar man senare som tex
3761234: keso
178: tonfisk

Inga kommentarer: