torsdag, april 26, 2007

Hur ska detta sluta...

Idag gjorde den sista av oss "gamla" sitt sista pass på w´s (hon kommer nog jobba lite mer men...) och nu börjar verkligheten krypa ikapp en... hur fan ska detta sluta ?
Sorry att jag inte skrivit på ett tag men jag har verkligen inget att skriva om lls.. Inte äns massa dumheter !!!
Jo en grej kom jag på!!!
Jag tror inte grävlingar finns...
Man lärde sej om dom i skolan och fick se massa bilder på dom och lite info, men jag tror inte dom finns. Har du sett en? Nää och ingen annan har sett en (kanske nån överkörd eller?) grävlingen i likhet med tomten och Runar Sörgård finns inte och är på hittade av nån gubbe som vill få sverige att verka mer intressant. Om du nu undrar vad tjejen på bilden har med dagens inlägg att göra, kan jag medela att hon har väldigt mycket med dagens inlägg att göra... kan ni gissa varför? Eller e det bara så att halv viga tjejer i latex "is the shit"

4 kommentarer:

Sofia sa...

Du jag kan tala om för dig att det var en dokumentär på TV om en som tillagade döda grävlingar som han hittat utmed vägarna! Men nu när jag tänker efter så fick man aldrig se grävlingen i sin helhet utan bara som en gryta...

Anonym sa...

Jag måste faktiskt få förstöra din syn på grävlingar.. jag har sett en, fler än en grävling till och med. Ett gäng grävlingar byggde bo under vår sommarstuga, GRÄVlingar som de är så grävde de så mycket att vi var tvugna att köra iväg dem så att huset inte skulle rasa. (men jag trodde faktiskt att det var en randig hund första gången jag såg en grävling)

Madeleine sa...

håller med dej erik... jag har aldirg sett en grävling nångång.. inte ens i typ naturprogram.. har t.o.m för mej att dom pratade om grävlingar men dom visade en bild på en i en uppslagsbok.. why? om du nu finns så.. :P

Trevligt fressten att jag fick en hel rad tillägnad till mig.. och då menade jag inte den om den halv viga tjejen i latex... but who knows?

Niniz sa...

Möök! Grillat ikväll =D