tisdag, april 03, 2007

I mellan två världar...


Igår slog det mej... Jag är fångad mellan två världar. Den lite mer traditionella och den moderna. Jag har hela livet sysslat med "arten" att kicka ass men nu har jag växt ifrån den till idrotten att smiska rumpa. Men båda är lika vackra och ibland saknar jag den gammla träningen (jag e ju så bra ju) men jag kan inte riktigt leva i den fejk världen längre där kunskap ska kosta pengar och EN person ska vara bäst... Har sysslat med sånt sen jag var 14 och lik förbannat så måste man vänta med att få kunskap om vissa grejer. Dom moderna därimot finns allt ute (muay thai och MMA) det är bara att ta för sej av kunskapen och ingen tränare "håller inne" med hemliga tekniker och sånt... Synd bara att skellefteå e så förbannat efter på sånt här... Men det får vi väl ändra på

1 kommentar:

FluffysFailure sa...

Ny finns det ett klipp på Youtube från kampsportsgalan 2007, med "andra inslag" (av någon anledning). En hel del stillbilder som återkommer en sådär 2-3 gånger, men även lite filmat från ett fåtal stilar. http://www.youtube.com/watch?v=mdbOU0QVEtk