lördag, april 07, 2007

U cant fix stupid part 2

Varför ska ni komma just på loven... Påsk, sport och jul då dyker ni upp. Ja jag pratar med dej ditt fläsko !!! Vilka pratar jag om ? JO människor som kommer fram ur mörka hörn av världen där dom inte har Kaffe eller allmänt hyfs... Jag pratar om the Puckos, Los idiotos eller på ren svenska dumskallar !!!! Enkla uppgifter som att beställa kaffe eller hålla i ett glas (jag du släppte det i golvet ditt satans fetto) eller vad sägs om damen som inte kunde hålla i ett fat och fixa vanilsås över hela disken... Hela dagen plågar dom mej med sin närvaro... och varför inte ta med din "nya" unge... och javisst ge en leksak som lever om mer än en Ac/dc spelning...en maracas!!!! Va fan tänkte du med, en maracas hade ju varit bättre att ge ungen en högtrycks tvätt eller en booomblaster.
Ja vad ska man säga... Men i morgon så får jag öl hurra hurra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

What can I say? Wayne's holiday world...yeeej. Can't say I miss it.. =)

J... sa...

Nä hu ska vi inte racka ner på barn här! Jag vet saker som är värre - typ fulla s.k vuxna! =)