lördag, april 21, 2007

Ok jag vet du e dum men....

Veckan har varit lång och tråkig men nu är det äntligen dax för helg och lite party... Min tv har kommit tillbaka till mej efter ett byte av mainboard (vad nu det e) och nu sitter den där på väggen och jag passar på att se så mycket dummt jag kan. Efter att ha varit utan tv nästan tre månader så blir ALLT nytt, till och med reklamer e nya för mej... Under veckan har jag också stött på mer dummhet än en vuxen man klarar av... Eller vad sägs om -

Lord of the rings söker jobb på waynes !!!!
Ja det e ju alltid en bra början att göra sej ovän med alla som jobbar där och sedan sätta på ett leende och söka jobb hos oss.

Finns den där wrapen kvar!!!
Jag blir tyst en stund och tittar på den wrapen hon pekar på i montern... vad fan e det för en fråga? Jag svarar -ja självklart finns den kvar... den e ju där !!!
-Jaha jag trodde det kanske var ett skylt ex!!!
Vid det här laget vet jag inte om jag ska gråta eller skratta...

Ursäkta e det OST i den här WARPEN.... ja hon sa WARPEN!!!!
detta är en tjej som sitter och mummsar i sej en wrap (räk och parmesan ost) och har stora delar av osten runt munnen... till och med hennes kompisar tittar lite konstigt på henne och undrar om hon inte märker att det hon frågar om finns fulla hennes ansikte.

Annar kan jag meddela att jag som vanligt är bäst på allt och att jag inom kort kommer bli kung över världen.

Folk öl åt alla och ha en trevlig helg!!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Känns som den där bilden är tillägnad mig efter mitt fobi-snack om kvinnor med full bush...???

FluffysFailure sa...

Har jag en riktig baksmälla så vet jag att jag kommer krama porslinsstolen för eller senare, har ångest i 30 minuter och sedan är det över. I likhet med den där bilden så är symptomen inte helt olik vinterkräksjukan - du sitter där och slöar, funderar på vad du ska äta ikväll och som en blixt från tom mage så sitter du där med gårdagens kvällsmat.

Madeleine sa...

haha, jadu, vad ska man säga?. rape, warp eler vad sägs om WRAP!. lär er prata folk.. men men.. every time we touch :)

Sofia sa...

Men Erik! Jag har ju sagt åt dig att inte lägga ut en massa bilder på dina sexuella erövringar... =)

Kram

Anonym sa...

Men satan så roligt!
Ungefär som: "En cheese utan ost,tack!" :)

/L.